2010. augusztus 1., vasárnap

Majd csinálok ilyet otthon 18 rész - joghurtital

Egyik nagy családi kedvenc mifelénk a joghurtital.
Meg is iszunk egyszerre akár 6 litert is. A boltitól nem csupán az ára riaszt el, hanem a rengeteg izé is, ami benne van a joghurton és a gyümölcsön kívül.
Így aztán nekifogtam házilag gyártani.
Főztem nagyon tömény gyümölcsteát, valahogy így...


Tettem bele egy kevés mézet, és összekevertem házi joghurttal. Mivel a napokban pont láttam Móninál fotót, és leírást, megkímélem magamat ennek dokumentálásától. Annyi biztos, hogy nagyon egyszerű elkészíteni, tuti sikerül. Aludttejből is nagyon finom, ha éppen az van otthon.
A joghurtot összekevertem a gyümölcstea sűrítménnyel, és behűtöttem.


Mentalevéllel, jégkockával ma pont jó lesz.

2 megjegyzés:

  1. Anyukám újság előfizetést kapott karácsonyra, mikor kiolvassa a lapot, tovább adja nekünk... ma strandra induláskor vettem magamhoz a júliusi számot, és a Balcsi parton kényelmesen elhelyezkedtem, kinyitottam és kik néznek rám vigyorogva? A 8 éhes száj :DD Nagyon jó volt együtt látni az egész családot! Gratulálok hozzátok! :D

    VálaszTörlés
  2. Szia, ez a tea nagyon jó ötlet, én összeturmixolt gyümivel, vagy lekvárral szoktam keverni natur kefírt vagy joghurtot (pontosan a sok bolti izé miatt). További jó nyarat, Andi

    VálaszTörlés

Hányan vagyunk éppen most?